2014. december 20., szombat

Interjú Aprillel

April blogjai:
http://cardson-thetable.blogspot.hu/http://storyofsol.blogspot.hu/http://unexpectedaffection.blogspot.hu/http://borsbab.blogspot.hu/


Én:Az ihlet honnan szokott jönni?

April:Leginkább mindenhonnan. Valós, megtörtént szituációkból az életemből, kedvenc filmjeimből és sorozataimből, vagy akár egy dalszövegből. Mindtől egyaránt ihletet tudok kapni.

Én:Honnan jönnek a blogcímek?

April:Na, hát ezen egy csomó ideig szoktam gondolkodni. Mert először mindig magát a történetet találom ki, aztán hozzá a címet. Természetesen a cím mindig a történet egy részletére, vagy a mögöttes jelentésére utal. Ilyenkor általában hasznát veszem a legjobb barátnőm segítségét is

Én:És a fiúk kinézetéhez hozzá tudsz szólni valamit?

April:hát nagyon hozzáfűzni való nincsen, olyan fiúkat írtam meg, akiket én személy szerint vonzónak találok, és akiket sokan "álompasiként " tudnak elképzelni. a kinézetük és a tulajdonságaik általában olyanok amikért a lányok megőrülnek

Én:A könyv alapvázával együtt az ötletes csavaraid is jönnek?

April:az alapsztori mindig rögtön megvan. Ám a fontosabb eseményeket, meg a csavarokat valamiért, csak az aktuális rész megírása közben találom ki, vagy kicsivel előtte. Legtöbb esetben én magam sem tudom, hogy mi fog történni a szereplőkkel, csak kicsivel előtte gondolom ki mi lesz a sorsuk

Én:Melyik blogod érzed legjobban a magadénak?

April:Ez egy nehéz kérdés.A Bright Sideot tudnám mondani, mivel egyrészt arra vagyok eddig a legbőszkébb, és az volt az első nehéz kihívás számomra az írás terén. Viszont a nemrég indult Cards on the table-ba olyan személyes dolgokat vittem bele, hogy sajnos nem tudok dönteni. Itt döntetlen az állás

Én: És fiúk közül melyik? Svindli,Nox vagy Dylan?

April:Lehet, hogy szabályellenes, de megint nem tudok választani. Mindig is gyengéim voltak a katonák. Ugyanakkor, Nox rejtélyessége és Svindli egész lénye vonzz. Tehát mind a három fiúban van valami olyan tulajdonság ami miatt képtelen vagyok választani közülök. Talán a legjobb az lenne, ha hármólyukból gyurnánk egy pasit

Én:Mi a legfontosabb ok,amiért írsz?

April:saját magam. ez az ami mindig is szerettem csinálni. persze nincs jobb érzés annál, amikor kapok egy egy kedves kommentet a blog alatt és látni, hogy mennyien olvassák a történetemet, de elsősorban magam miatt írok.

Én:Hogy reagáltál az első kommentedre?

April:Nagyon nagyon örültem neki. Utana meg percekig mosolyogtam szerintem. És annyira feldobódtam, hogy rögtön neki álltam az új fejezetnek

Én:Gondolkozol az egyik könyved kiadásán?

April:Köszönöm :) És nem csak gondolkozom rajta, hanem az idei Aranymosás regényíró pályázatra (aminek a határideje december 30. ) be is küldöm a Bright Side-ot. Nagyon izgulok és bízom benne, hogy kiadják. Ha nem sikerül, akkor próbálkozom a másik két regényemmel és elküldöm kiadóhoz. Ha még így sem sikerül, nyílvánvalóan még fejlődnöm kell. De az biztos, hogy addig nem nyugszom, amíg meg nem látom az Alexandrában a polcon az egyik könyvem!



Külön köszönöm Aprilnek az interjút!Szurkoljunk neki hogy kiadják a Bright Sideot ;) Örülök hogy végül olyan íróvsl is találkoztam,aki ki is adná a könyvét,és tesz is érte!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése