2014. augusztus 12., kedd

Interjú #5

Anna (Holtak Álma)


 én:
1. Honnan jött az ötlet?
 Gy.A.:  
Hát... a haverokkal beszéltük, hogy írni kéne egy story-t, végül én elkezdtem, de maga a történet, csak úgy jött

 én: 
 2. Volt az álmod valamikor,hogy író leszel?
 Gy.A.:  
Egyszer-kétszer gondoltam rá, de el is vetettem az ötletet

 én:
  3. A szereplők miért olyanok,amilyenek(kívül,belül)?
Gy.A.:
  nem volt különösebb kikötésem a szereplőket illetően, de leginkább a leírt személyiséggel illenek a történetbe, kívülről meg mert én így képzeltem el őket

én:
  4. Hogyhogy természetfeletti könyvet írsz?
 Gy.A.: 
 leginkább fantasy könyveket olvasok, így ehhez a témához értek a leginkább

én: 
 5. Miért vetetted el azt,hogy író legyél?
 Gy.A.:
  Tudom, mit szeretnék dolgozni majd a jövőbe, és nem lenne időm írni mellette

én: 
 6. Áll egy (kiadott)könyv közel hozzád,és miért?
 Gy.A.: 
 A legközelebb Beninától a Megsebzett szabadság áll, hát... ősmagyar történet, van benne szerelem, de szenvedés is... nem igazán tudom megfogalmazni, miért szeretem annyira 

 én:
  7. A könyved legelején is tervezted,hogy szerelmes lesz Roxi?
Gy.A.:
  Igen

 én:
  8. Ha kiadhatnád a Holtak Álmát,hol tennéd?(ország)
Gy.A.:
  Magyarországon

én: 
 9. Ha valaki megkérdezi,át-e élnéd a történeted dolgait,megtennéd?

Gy.A.:
  Nem igazán, nem szeretnék meghalni, majd feltámadni stb.

 én:
 10. Ha lehetne,átélnél egy izgalmas,természetfeletti kalandot?
Gy.A.: 
 Igen

 én: 
 +1 Mit tettél mikor láttad,megvan az első feliratkozód?
Gy.A.: 
 Örültem, hogy van aki olvassa és fojtattam az írást


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése