2014. július 11., péntek

Interjú Ildivel

Ildi történetei:

 én:  Kedves Ildi,Honnan jönnek az ötletek egy-egy könyhöz?
Ildikó:  Igazából általában egy-egy álom vezet rá a történetre. Konkrétan csak egy bizonyos eseményt élek át belőlük és aköré építem az egészet, de van mikor könyvek, zenék és anime sorozatok.
innen szedem az ötleteim

 én:  Jellemvonások terén mit tudsz mondani?
 Ildikó:  A karakterek jelleméről? Hát..a női főhőseim mindig magamról vannak mintázom. De összességében a bunkó, elzárkózó és kegyetlen énemet írom, mert így a szereplőimnek is lehet a jellemfejlődése, mikor megunkom a kegyetlenkedés 

 én:  Oké,megálmodod.De mégis hozzá kell tenni valamit.Azt a fantáziádra bízod?
 Ildikó:  Igen teljes mértékben és ezekhez veszek segítségül könyveket, zenéket, filmeket. Az ott lévő kifejezések és jellemrajzok sokat segítenek

 én:  Milyen irányba szoktad vinni a történeteidet?
 Ildikó:  Eleinte nem érdekelt, ha megölök néhány szereplőt, vagy nagyon negatív irányba húzom az egészet. Azonban rá kellett döbbennem, hogy ezt az emberek többsége nem szereti, így a végei mostanában mindig "boldog és családias".

 én:  És van olyan történet,amit magad is szívesen átélnél(nem csak saját)
 Ildikó:  Persze ez nálam szinte természetes. Ha tetszik a történet és mindig kecsektet egy kis meglepetéssel szívesen átélném, de ha nem baj nem nevezem meg őket, mert nem akarok megbántani senkit sem.

 én:  Persze.Egyszer szeretnél kiadni majd könyvet?És hol?


 Ildikó:  Hát ezen még nem gondolkodtam el, de nagyon kedves vagy, hogy ezt megkérdezted. Nem tartom magam olyan jónak, hogy ebből legyen valami, de ki tudja? Még ez is meglehet, ha nem jönnek be a terveim a jövőmről

 én:  Ha választhatnál,melyik kiadott könyvet akartad volna megírni?
 Ildikó:  Hűha....ez nehéz kérdés :) Igazából nem tudom, mert nekem ilyen témák még nem jutottak eszembe. De van olyan, aminek a kulisszái mögé szívesen benéznék és néha átírnám, mert nekem nem tetszik a vége. De ki nincs ezzel így? :)

 én:  És mi ösztönzött arra,hogy írj még blogot?
 Ildikó:  Hát összességében a fejemben lévő képek és az, hogy a nemrégiben befejezett blogom milyen sikert aratott. Szerettem azt írni és mint leszűrtem az olvasóknak is tetszett. Szóval leginkább ez, hogy tetszik valakiknek/valakiknak az írásom.

 én:  Milyen fajta csavarokat gondolsz a mostani blogodba?
 Ildikó: Mindenfélét. Isten igazából egyenlőre csak egy dolog világos, hogy a főhősöknek külön szerepet szánok. Amolyan "nem tudod ki vagy, de én már sejtem ki lehetsz" szinten gondolom. Azonban minden attól függ milyen hangulatom lesz, mikor írni fogok és mit akarok kihozni az olvasóimból érzelmileg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése